Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2010 03:24 - Lady GaGa - едно позабравено минало
Автор: extraterrestrial Категория: Забавление   
Прочетен: 773 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2010 04:51


Здравейте.

Аз съм нов тук, но искам да споделя с Вас моите наблюдения върху интересни извънземни в нашият всекидневен живот. Занимавам се с извънземните от доста време насам. По-скоро те се натрапват в полезрението ми, но уви ... вече натрапили ми се, не могат да останат незасегнати от вроденото ми любопитство.

Едно от най-чудатите извънземни напоследък, което властва в ефира ... а по мои наблюдения и от кранчето на чешмата, е Лейди Гага.

Постарах се да открия нещо повече за нейното ранно детство в снимки и спомени на нейни близки и приятели - също извънземни. Надявам се да се почувствате наистина обогатени от този материал и да го препращате на също такива любознателни фенове като мен.

Действие Първо:

Лейди Гага ... не е човек. Това е ясно на всеки що-годе с всичкият си. И все пак извънземно ли е тя ... както твърдеше до скоро ... може би да. Нека все пак да видим естественият развой на събитията. Първите опити на човека да създаде нещо като Лейди Гага датират от векове. Снимките по-долу доказват този "естествен" стремеж на хората да наподобяват уродливото и да възпроизвеждат идеята си за извънземните по странен начин.
image
  image
image

imageimage


Тагове:   lady,   минало,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: extraterrestrial
Категория: Забавление
Прочетен: 23092
Постинги: 11
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031