Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2011 00:59 - Защо пак извънземни?!?
Автор: extraterrestrial Категория: Забавление   
Прочетен: 906 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.01.2011 01:00


Наистина съм вече в паника, където и да бръкна все извънземни... От радиото, телевизията до вестниците и списанията. Но аз знам, че това не ви очудва, защото и вие виждате същото, като мен всеки ден. Така или иначе, все някой трябва да говори открито за извънземните и тяхното мълчаливо присъствие, и не дотам, в нашия живот.
Какво обаче ме очудва напоследък...
Това е, че като говоря със съседката, или по-скоро тя като ме заговаря, все за някакви политически схеми, СРС-та и мафиотски структури ми плещи. Аз се опитвам да и кажа нещо смислено за извънземните, а тя не та не... мафия, тероризъм, политика, социална сфера. Дотам вече не се разбираме, че аз се чувствам не по-малко извънземен отколкото може би тя докато говори с мен...
Започнах да я подозирам във връзка с извънземни цивилизации, които се опитват да ми сменят посоката на интересите. За това, когато я мерна на пазара мигом бягам на другата сергия или се загръщам с якето си, за да не ме види. Но тя е така тренирана от извънземните, че само като ме види в профил и ме сканира с рентгеновите си очи и пискливо ме заприказва:
-"Ей съседе, пак ли с вашите извънземни... Нали знаете, че това са пълни измишльотини. Ето, елате тук, че хората са докарали пресни зеленчуци на много ниска цена. Ако ги попрепържите с малко ориз ще станат чудесни..."
"Нали е коварна и хитра"... - си казвам аз... Виждате ли колко е изпечена в машинациите си.
Но аз реших да я хвана "в крачка" и една вечер зачаках свит на балкона в един кашон с две дупки за очите и за вентилация, да видя дали няма да излезе посред нощите да контактува с извънземните...
Чаках, час, два, три...
По едно време, макар че имаше вестници и възглавници в кашона, не споменавам, че това го направих в големите студове, ми стана бая студено. Понечих да стана за малко да си направя чай в къщи и пак да се навра в кашона, но ето че така се бях сковал, че нямаше мърдане. По едно време на горния балкон излиза някой и се трака нещо.
Аз си мисля: "Ето на, най-сетне ще видя контакта с извънземните" - и зазяпах през малката дупка на кашона... Но не щеш ли гледам съседката спокойно си простря прането. Явно няма сушилня, нали е пенсионерка, и оглеждайки се наляво и надясно си лисна лигена с водата от прането през балкона. За зла беда половината вода се изля върху кашона ми, защото бях оставил отворен прозореца да гледам по-ясно какво ще прави с извънземните. Тя разбра, че е поляла нещо у нас и се скри мигом. Аз не шукнах естествено, защото знаех, че така ще се издам, като пълен глупак. Прибрах се в къщи мокър и намръзнат, след което поне една седмица кихах, кашлях и подсмърчах. Та понеже планът ми беше плосък сега съм намислил, да я хвана когато си изхвърля кошчето с боклук нощем да контактува с извънземните. Няма да се намърдам в кофата с боклук, както си мислите вие този път, а ще съм по-изобретателен. Ще се промъкна в шахтата точно до кофата за боклук и от там ще наблюдавам нея и небето, чисто и ясно...


Тагове:   crazy,   mad,   извънземни,   лудост,   смях,   Ufo,   простотия,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: extraterrestrial
Категория: Забавление
Прочетен: 23088
Постинги: 11
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031